Serie-tips of the month

Tjeenare alla mina pepparkakor,
 
Jaa, detta kanske är lite mainstream och jävligt boring men det skiter jag i right now. Detta är min nya blogg och här ska jag försöka uppdatera ganska ofta framöver. Deal with it haters hahah..
 
Men back to the point, som titeln lyder har jag ett tips på en väldigt intressant och rolig serie som jag nyligen hittat. Den heter SKAM och är på norska. Jag vet att det är lite konstigt, men som tur är finns det med svensk textning på svtplay. Serien påminner mycket om gossip girl nu när man funderat ett tag, men vad gör det? Den är mycket bra och jag rekommernderar den starkt. Om ni söker en ny serie för en tonåring som har mycket drama och stuff going on så att säga, är denna perfekt för just dig.
 
Glad måndag på er alla och vi hörs snart igen!
 
 

Kommentarer:

1 Hemlig:

Hejhej, det är jag😂

Svar: vem e du? hahah
beautytjej.blogg.se

2 Sandra:

Drittsekk❤️❤️

Svar: En gång räcker, din jävla dritmaja hahah
beautytjej.blogg.se

Kommentera här: