JUUUUUL

 
Nämen tjeeenare på er alla lussekatter!
 
Idag är det Tisadag (no shit) och jag sitter o skriver det sista på min källkritik i min ensamhet. Hade so-prov idag som dessutom var det sista innan lovet. 
 
Är ni taggade på julen? Själv har jag inte ens julpyntat än.. I helgen var jag i Dalarna med min konfurmationsgrupp tho, så hade inte direkt tid eftersom att jag kom hem runt 20.00 på söndagen, då jag spenderade resten av helgen på dusch o liiiite plugg. Men annars gick det ganska bra må jag tycka. Dock känner man väl så efter varje prov.. Och sen när man får tillbaks det 2 veckor efter och ser betyget tänker man: 
"vafan skrev ja egentligen" hahah. Guuud va rolig jag är ja ramlar av stolen här. Nu tog ja faktiskt ett skämt från min kära vän Sandra.. hahha also known as den ända som läser min blogg typ.. Nä men nu ska vi inte vara negativa jävlar. Lite snö har vi ju i alla fall o det är väl kul antar jag. Bara det blir lite ljusare snart, jag blir typ deprimerad av dehär vädret.. 
 
Jaja nu ska jag plocka ur diskmaskinen, duscha o kolla skam. Appropå det, den serien har typ blivit värsta hypen nu hahah. Men den är ju iaf bra.. 
 
Ha de najs o käka mycke majs 
 
//Störigbrunett 
 
 

Kommentera här: