Feelin good ♥☺

Hajjj alla fina,
 
Imorgon är det fredag och jag har bestämt mig för att jag ska försöka uppdatera här 2-3 ggr i veckan ungefär. När vet jag inte riktigt, men jag kommer definitivt få lite mer tid nu när jullovet is creepin in så att säga. Jaja, så för er som ser fram emot det kan väl lämna en like elr något kanske..
 
 
Ni som kanske vill dansa loss till några kuliga låtar under lovet kan checka dehär. Jag har nämligen gjort en liten lista som kan vara spännande om man har brist på låtföslag och vill lära känna min musiksmak lite. Nu ska vi inte gå in så djupt men min musiksmak går åt alla håll. Ena dagen ska det vara Ac/Dc och andra vill jag hällre lyssna på piano eller något fint plock på akustisk gitarr (vilket jag btw spelar på fritiden och har gjort i snart 6 år nu).
 
Men här kommer en liten lista ni kan lyssna på när ni känner för att dansa loss i sovrummet eller bara lyssna på på bussen för att få er att må riktigt bra, enjoy.                                               
.
 
* Honey-Moby
* Begging (Dennis Kruissen Remix)-Lions head
* Left hand free-alt-J
* Hundred miles-Yall, Gabriela Richardson
* New thang-Redfoo                                                                           
* 3 strikes-Terror Jr
* Red balloon-Charli XCX
* Now and later-Sage the Gemini
* Black beatles-Rae Sremmurd
* Comeback Kid (that's my dog)-Brett Dennen
* Pumped Up Kicks-Foster the people
* Young folks-Peter Bjorn and John
* Stronger-Kanye West
* Want you back-Cher Lloyd
* The judge-Twenty one pilots
* I mean it-G-Eazy
* 4000Hz-Jaded
* I love me-Meghan Trainor
* Dancing with myself-Generaton X
* Side to side-Ariana Grande
 
 
Sådäääär, de va några av mina favvo "feel good"-låtar..
 
Your welcome
 
xoxo ses snart igen om du vill kan och vågar hahahh
 
 
 

Kommentera här: